poniedziałek, 18 lipca 2016

 Początek.
Jak to się dzieje, że czasami gdy zawiedziesz się raz, później drugi i trzeci... Niektóre sprawy przybierają w głowie całkiem nowego toku. Można podejmować wtedy bardzo pochopne decyzję, a niektóre z tych pochopnych, okazują się później tymi słusznymi. Ale czy wszystkie z nich dają nam szczęście ? Zastanawialiście się może, czym dla Was jest szczęście? Ja zastanowiłam się kiedyś czym jest dla mnie, co sprawiłoby mi wystarczająca dawkę codziennej radości? Wydaje mi się na dzień dzisiejszy, że odnalazłam to spełnienie. Mam odpowiedz na tak nurtujące i kontrowersyjne pytanie "Czym dla mnie jest szczęście?":) W głowie mam piękny obraz swojej idylli. Doszłam do wniosku, że jeżeli coś jest przemyślane i idealne dla Ciebie, to jest  najlepsze dla Ciebie! (Nie wliczając fanatyków swojego JA hehe.) A może i komuś Twoja wizja się spodoba !
Ale od początku, 3 razy ...  Historia iście na komedio-dramat. Od zawsze wiadomym jest, że człowiek potrzebuje bliskości drugiej osoby. Moją pierwszą i dużo uczącą(lekcja życia), bo chorą na maksa miłością był D.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam naturę na zdjęciach i w tym przypadku również mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirujący blog. Podobają mi się zdjęcia zrobione przez Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń